6-latki jesień
Witamy w zerówce.
Jesienią Zajączki spędziły dużo czasu w przedszkolnym ogrodzie. Sprzyjała temu pogoda i tematyka zajęć: rozpoznawanie drzew, nauka o lesie (dzięki Rodzicom mamy taki „mini las” przy parkingu przedszkolnym), zwierzętach leśnych. Hitem były też zajęcia z sensoplastyki, które najpierw odbyły się w ogrodzie, a kolejne już w przedszkolu. Takich doświadczeń się nie zapomina! Zajączki dostały swój pierwszy podręcznik i uczą się ze swoim nowym przyjacielem, Trampolinkiem. Zajęcia z książką są wyzwaniem, które podjęły z radością i zaciekawieniem. Oby tak dalej! Zajączki uczą się samodzielności i odpowiedzialności, za siebie i innych. Służą temu codzienne (dobrowolne!) dyżury i plan daltoński. Plan to cotygodniowe zadania, prace plastyczne, wspólne gry, układanki. Dzieci same planują, kiedy je wykonają, a potem sprawdzają, czy udało im się ten plan zrealizować. Są w tym coraz bardziej samodzielne! Odwiedziliśmy też bibliotekę, byliśmy w teatrze, chodzimy na koncerty. Do przedszkola przychodzi Pani z Kopernika i pokazuje dzieciom bardzo ciekawe zajęcia
badawcze.
Dzieci uzupełniają ćwiczenia. Dzieci uzupełniają ćwiczenia. Dzieci uzupełniają ćwiczenia.
Palcem po mapie.
Wakacje już za nami, ale wspomnienia pozostały. Dzięki współpracy udało się nam stworzyć mapę naszego państwa i wysłać pszczółkę na zwiedzanie polski.
Dzieci wykleją mapę polski. Mapa polski. Dziewczynka programuje pszczółkę.
Eksperymenty
Eksperymenty Dzieci przeprowadzają eksperymenty Eksperymenty