Paulina Gzyl
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel kontraktowy
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji na AWF w Warszawie oraz Kursu I i II stopnia Integracji Sensorycznej.
Studiowała Psychologię Kliniczną na SWPS oraz Arteterapię na APS.
Ukończyła studia podyplomowe Rehabilitacja Dziecka z Dysfunkcjami Rozwojowymi na UW oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka Niewidomego i Słabowidzącego na APS.
Od 2006 roku związania ze Stowarzyszeniem Osób Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”, gdzie w Poradni, jako wczesny interwent prowadzi terapię dzieci z dysfunkcjami wzrokowymi.
Z Przedszkolem Integracyjnym nr 45 związana jest od 2007 roku.
W swojej pracy łączy wieloletnie doświadczenie prowadzenia terapii dzieci ze spektrum autyzmu, ADHD, mózgowym porażeniem dziecięcym, niepełnosprawnością intelektualną, z wiedzą zdobywaną podczas licznych szkoleń i pasją, jaką jest dla Niej praca z małym dzieckiem.
W procesie terapeutycznym, szczególnie ważne jest dla Niej budowanie relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa.
Bacznie obserwuje świat dziecięcych zmysłów, zwracając uwagę na potrzeby podopiecznych, ich słabe i mocne strony.
Uwielbia muzykę, taniec, jogę i górskie wyprawy.