zmień kontrast

Nowoczesne przedszkole

z wieloletnią tradycją

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Przedszkole numer 45 to przedszkole integracyjne.

Dyrektor przedszkola to Monika Mokrzyszczak.

Jedzeniem i sprawami biurowymi zajmuje się Agnieszka Manowska.

Przedszkole otwiera się o 7.00.

Przedszkole zamyka się o 17.00.

Rodzice nie płacą za chodzenie dziecka do przedszkola.

Rodzice płacą za jedzenia i dobrowolną składkę na Radę Rodziców.

Musicie przyprowadzić dziecko do 8.20.

Śniadanie jemy o 8.30.

Obiad jemy o 12.30.

Podwieczorek jemy o 14.45.

W przedszkolu jest grupa Ryby. Te dzieci mają 4 lub 3 lata.

Grupa Zające to dzieci, które mają 6 lat.

Grupa Wróble to dzieci, które mają 5 i 4 lata.

W każdej grupie jest dwadzieścia (20) dzieci.

W każdej grupie jest piętnaście (15) dzieci zdrowych.

W każdej grupie jest pięć (5) dzieci z niepełnosprawnościami.

W przedszkolu jest logopeda, uczy dzieci mówić. Nazywa się Joanna Dzwonkowska.

W przedszkolu jest psycholog, pomaga dzieciom i rodzicom. Nazywa się Dorota Jędrych.

W przedszkolu jest terapeuta integracji sensorycznej, ćwiczy z dziećmi na sali gimnastycznej. Nazywa się Paulina Gzyl.

Pedagog przedszkolny prowadzi zajęcia dla wszystkich dzieci w grupie.

Pedagog specjalny pomaga dzieciom z niepełnosprawnościami. Prowadzi zajęcia dla dzieci z niepełnosprawnościami.

Przejdź do treści